Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживачів обмінювати непроданий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не був використаний і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий. продавцем разом із товаром.
Продавець не має права відмовитися від обміну (повернення) товару, який не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби,
є розрахунковий документ і т.д.) Винятки
У тих випадках, коли Ви замовили товарну помилку або сумніваєтеся в його функціональності, Ви можете відмовитися від Вашого замовлення та повернути товар (сплативши вартість зворотного пересилання) протягом 14 календарних днів з моменту оплати. Ця процедура не використовується, якщо:
товар не був у вжитку та зберіг свій товарний вигляд (не має слідів використання, не порван, не забруднений, немає потертостей тощо);
товар повністю укомплектований та не пошкоджена цільність упаковки;
у Вас є документи, що підтверджують факт покупки.(чек з поштою)
Після повернення товару належної якості, а також якщо протягом 14 днів неможливо
усунути дефекти, які виникли від виробника вина, Ви отримуєте право:
одержати відповідний товар належної якості;
придбати інший товар з наявного асортименту з відповідними коригуваннями взаєморозрахунків. повернення необхідно повідомити за телефоном менеджеру інтернет-магазину номер вашого замовлення або назву товару, який повертаєте.
Це дозволяє максимально швидко отримати товар назад і відправити вам заміну або повернути його вартість